Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Опис

Навушники TWS MiPods PRO+LCD MI ∙ Бездротова Bluetooth гарнітура ∙ Чорний / білий колір

 

 

Навушники TWS MiPods PRO+LCD MI ∙Бездротова Bluetooth гарнітура ∙Чорний/білий колір- це стильні бездротові навушники, що розділяють вашу пристрасть до свободи та музики.

 

Вони створені максимально компактними, легкими та функціональними, щоб супроводжувати власника протягом усього дня.

 

Завдяки зарядному кейсу та ефективному протоколу Bluetooth 5.0 вони забезпечать до 12 годин чіткого та насиченого звуку.

 

Ергономічний дизайн і просте управління додадуть комфорту в кожен ваш день.

 

Насолоджуйтеся улюбленою музикою без обмежень!

 

Особливості:

- Підтримка Bluetooth 5.0

- Вага кожного навушника всього 4,1 грама

- Зручна та надійна посадка

- Час автономної роботи до 12 годин (із зарядним кейсом)

- Багатофункціональна кнопка для керування музикою та дзвінками

- Вбудовані мікрофони для спілкування в режимі hands-free

- Підтримка голосових помічників (Siri, Google Assistant)

- Модель Redmi Airdots Pro

- Акустичне оформлення: Закритого типу

- Наявність гарнітури: Так

- Тип кріплення: Внутрішньоканальний

- Тип підключення: Бездротове

- Тип навушників: Вкладиші

- Наявність активного шумозаглушення: Ні

- Динамічний драйвер діаметром 7.2 мм

- Стереозвучання

- Індикація заряду кейса

- Ємність батареї навушника - 40mAh.

- Ємність батареї кейса 300 mAh. Надає до 10 годин звучання

- Система автоматичного вимкнення за відсутності з'єднання зі смартфоном

- Час роботи навушників у режимі очікування: близько 150 годин

- Підтримка профілів Bluetooth: A2DP V1.3, AVRCP V1.6, HFP V1.6, HSP V1.2

- Тип батареї: літій-іонний полімерний акумулятор

- Колір: Чорний

Навушники TWS MiPods PRO+LCD MI ∙ Бездротова Bluetooth гарнітура ∙ Чорний / білий колір

Артикул 52175/00
Немає в наявності
333 грн
377 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Адресна доставка з використанням кур'єрської служби "Нова Пошта" є доступною по всій території України.
Вартість кур'єрської доставки становить 110 грн.
Також є можливість доставки до відділення "Нова Пошта".
Замовлення обробляється протягом 1-2 днів, і якщо воно оформлено до 16:00, то його оброблять в той же день.
Вартість доставки до відділення складає 80 грн.

Час доставки 2-4 дні.

Покупець має право здійснити ретельний огляд вироби в момент його доставки.

Після відправки надсилаємо номер накладної, відстежити зможете на сайті або у додатку «Нової пошти»

Замовлення можна сплатити:

при отриманні післяплатою

банківською картою в privat24, LiqPay.

через касу чи термінал самообслуговування Приватбанк


Замовлення на суму менше 100 грн надсилаються лише після повної оплати на картку.

Замовлення на суму понад 1100 грн надсилаються після сплати авансового платежу (10% від суми замовлення)

1. Обмін та повернення товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12) покупець може заявити про обмін товару належної якості на аналогічний (іншого розміру, забарвлення, форми) протягом 14 днів (без урахування дня покупки) або повернути його, отримавши повну вартість. Обов'язкові умови для обміну/повернення:
• продукт не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості,
• у наявності всі пломби, ярлики, фірмова упаковка та ін.,
• є розрахунковий документ, чек.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
• протягом 14 днів придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості,
• обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібної моделі у продаж, якщо це можливо здійснити протягом 2 місяців,
• протягом 7 днів отримати назад гроші у розмірі вартості на момент покупки.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню
Відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України, не підлягають поверненню та обміну товари з наступних категорій:
- предмети сангігієни;
- Корсетні товари;
- Косметичні вироби;
- пухово-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;
- апарати для гоління;
- гребінці, гребінці та щітки масажні;
- Рукавички;
- нижню білизну;
- Товари в аерозольній упаковці;
- Товари для немовлят;
- Інструменти для манікюру, педикюру;

Залишаючи за собою право відмови, магазин може піти назустріч клієнту та обговорити в індивідуальному порядку повернення та обмін деяких категорій із цього переліку.
2. Обмін та повернення товару неналежної якості
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача» у разі виявлення протягом 14 днів (або протягом гарантійного строку) недоліків споживач має право вимагати:
• пропорційне зменшення ціни,
• безоплатного усунення недоліків,
• відшкодування витрат на усунення дефекту,
• заміни на такий же товар або на аналогічний з наявних у продавця в наявності,
• повернення товару та компенсації сплаченої за нього суми.
.
Строки обміну/компенсації товару неналежної якості
Вимоги про безоплатне усунення недоліків або заміну неякісного товару повинні бути задоволені протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за домовленістю сторін.
За наявності асортименту заміна неякісного товару провадиться негайно, а за необхідності перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару вимога про його заміну має бути задоволена у двомісячний строк з моменту подання заяви.
3. Порядок повернення товару
3.1 Клієнт зв'язується з інтернет-магазином за вказаними номерами телефонів або на електронну пошту із заявою про бажання здійснити обмін/повернення товару.
3.2 У найкоротші терміни представник компанії зв'язується з покупцем для уточнення всіх деталей та підтвердження згоди обох сторін на обмін/повернення.
3.3 Здійснюється доставка товару, що повертається в магазин: за належної якості продукції – за рахунок покупця, неякісного асортименту – за рахунок компанії.
3.4 Після надходження товару назад до магазину та підтвердження його стану здійснюється повернення коштів або заміна на іншу модель (за бажанням клієнта), на умовах, обумовлених у правилах, відповідно: для продукції належної або неналежної якості.
4. Терміни та умови повернення коштів
Гроші за повернутий товар виплачуються споживачеві пізніше семи днів із дня подання заяви про розірвання договору купівлі-продажу. За домовленістю з клієнтом можливий готівковий та безготівковий розрахунок, проте за магазином залишається право повернути кошти тим самим способом, яким було здійснено оплату при покупці.

Вгору