Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Опис

Дитячі бездротові навушники Bluetooth з LED котячими вушками котика 

Bluetooth навушники з котячими вушками відрізняються від більшості інших моделей аудіо гарнітури маленькими котячими вушками. Даний дизайн користується особливою популярністю серед молодого покоління завдяки тому, що є підсвічування вушок та лапок. Завдяки широкому частотному діапазону на 20-2000 КГц, навушники з вушками забезпечують високу якість звуку, що програється, будь-яких тональностей, незалежно від музичного жанру. Є можливість регулювання висоти навушників. Тепер навіть дорослому вони будуть якраз. М'яка поліуретанова подушка накладних навушників, сприяє кращій звукоізоляції та комфортному носінню. Можливість бездротового (Bluetooth) та дротового (AUX) відтворення музики. Головна перевага даної моделі – навушники можна компактно скласти та помістити в будь-яку сумку чи рюкзак. Також є можливість відтворення музики з карти пам'яті, а також FM радіо.

Особливості:

 

Вбудований мікрофон
Прослуховування музики через Bluetooth або через аудіо кабель
Кнопки керування музикою
Є можливість відтворення музики з TF-картки до 32 Gb

 


Форм-фактор – накладні, з оголов'ям

Тип – стерео

З'єднання – бездротове Bluetooth

Сумісність - універсальна (ПК, смартфони, планшети, ноутбуки)

Діаметр динаміків – 40 мм

Опір – 32 Ом

Чутливість – 105 dB

Діапазон частот – 20 – 20000 Гц

Радіус дії – до 10 м

Вбудована літій-полімерна акумуляторна батарея – ємність 400 мАг

Час роботи в режимі відтворення музики – до 10 годин

Час роботи в режимі очікування – 148 годин

Час зарядки – 2,5 години

 

Дитячі бездротові навушники Bluetooth з LED котячими вушками котика Cat 28

Артикул 51726/55
В наявності
281 грн
326 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Відгуки 1
Отличные наушники. Даже не ожидал, что в такую цену получу столько. Звук по громкости и качеству такой же, как в моих Соньках, но стоят в разы дешевле. Подсветка вообще веселая)) Купил крестнице на подарок. Уверен - ей понравиться)
Спасибо магазину. Мне предложили много цветов, но выбрал мяту, кажется так называется (светло-зеленые) .Отправили супербыстро (даже в воскресенье).
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Адресна доставка з використанням кур'єрської служби "Нова Пошта" є доступною по всій території України.
Вартість кур'єрської доставки становить 110 грн.
Також є можливість доставки до відділення "Нова Пошта".
Замовлення обробляється протягом 1-2 днів, і якщо воно оформлено до 16:00, то його оброблять в той же день.
Вартість доставки до відділення складає 80 грн.

Час доставки 2-4 дні.

Покупець має право здійснити ретельний огляд вироби в момент його доставки.

Після відправки надсилаємо номер накладної, відстежити зможете на сайті або у додатку «Нової пошти»

Замовлення можна сплатити:

при отриманні післяплатою

банківською картою в privat24, LiqPay.

через касу чи термінал самообслуговування Приватбанк


Замовлення на суму менше 100 грн надсилаються лише після повної оплати на картку.

Замовлення на суму понад 1100 грн надсилаються після сплати авансового платежу (10% від суми замовлення)

1. Обмін та повернення товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12) покупець може заявити про обмін товару належної якості на аналогічний (іншого розміру, забарвлення, форми) протягом 14 днів (без урахування дня покупки) або повернути його, отримавши повну вартість. Обов'язкові умови для обміну/повернення:
• продукт не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості,
• у наявності всі пломби, ярлики, фірмова упаковка та ін.,
• є розрахунковий документ, чек.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
• протягом 14 днів придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості,
• обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібної моделі у продаж, якщо це можливо здійснити протягом 2 місяців,
• протягом 7 днів отримати назад гроші у розмірі вартості на момент покупки.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню
Відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України, не підлягають поверненню та обміну товари з наступних категорій:
- предмети сангігієни;
- Корсетні товари;
- Косметичні вироби;
- пухово-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;
- апарати для гоління;
- гребінці, гребінці та щітки масажні;
- Рукавички;
- нижню білизну;
- Товари в аерозольній упаковці;
- Товари для немовлят;
- Інструменти для манікюру, педикюру;

Залишаючи за собою право відмови, магазин може піти назустріч клієнту та обговорити в індивідуальному порядку повернення та обмін деяких категорій із цього переліку.
2. Обмін та повернення товару неналежної якості
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача» у разі виявлення протягом 14 днів (або протягом гарантійного строку) недоліків споживач має право вимагати:
• пропорційне зменшення ціни,
• безоплатного усунення недоліків,
• відшкодування витрат на усунення дефекту,
• заміни на такий же товар або на аналогічний з наявних у продавця в наявності,
• повернення товару та компенсації сплаченої за нього суми.
.
Строки обміну/компенсації товару неналежної якості
Вимоги про безоплатне усунення недоліків або заміну неякісного товару повинні бути задоволені протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за домовленістю сторін.
За наявності асортименту заміна неякісного товару провадиться негайно, а за необхідності перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару вимога про його заміну має бути задоволена у двомісячний строк з моменту подання заяви.
3. Порядок повернення товару
3.1 Клієнт зв'язується з інтернет-магазином за вказаними номерами телефонів або на електронну пошту із заявою про бажання здійснити обмін/повернення товару.
3.2 У найкоротші терміни представник компанії зв'язується з покупцем для уточнення всіх деталей та підтвердження згоди обох сторін на обмін/повернення.
3.3 Здійснюється доставка товару, що повертається в магазин: за належної якості продукції – за рахунок покупця, неякісного асортименту – за рахунок компанії.
3.4 Після надходження товару назад до магазину та підтвердження його стану здійснюється повернення коштів або заміна на іншу модель (за бажанням клієнта), на умовах, обумовлених у правилах, відповідно: для продукції належної або неналежної якості.
4. Терміни та умови повернення коштів
Гроші за повернутий товар виплачуються споживачеві пізніше семи днів із дня подання заяви про розірвання договору купівлі-продажу. За домовленістю з клієнтом можливий готівковий та безготівковий розрахунок, проте за магазином залишається право повернути кошти тим самим способом, яким було здійснено оплату при покупці.

Вгору