Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Опис

Швабра мікрофібра з розпилювачем для миття підлог Healthy Spray Mop

 

Вимити підлогу, не набираючи відро води? Легко, якщо у вас є незамінна помічниця в домашніх клопотах - швабра з розпилювачем Spray Mop. На підставі швабри розташований резервуар для води або миючого засобу, просто наповніть його та приступайте до збирання. Тепер немає необхідності тягати швабру за собою, розпилення здійснюється шляхом натискання пальцями на курок, після чого Вам необхідно просто провести шваброю вперед. З використанням швабри Spray Mop, витрата води та миючого засобу помітно нижче, ніж при прибиранні зі звичайною шваброю. Таке дозоване зволоження відмінно підійде для тонкої поверхні паркету або ламінату.

Насадка з мікрофібри підходить для будь-якого покриття та легко знімається. Мікрофібра активно вбирає вологу, тобто ваша підлога не буде щедро оснащена плямами та розлученнями, як це часто буває після миття звичайною ганчіркою для підлоги. Після збирання ви отримаєте сяючі чистотою і злегка вологі підлоги, які висохнуть швидше, ніж ви встигнете зняти зі швабри забруднену ганчірку.

 

Швабра мікрофібра з розпилювачем для миття підлог Healthy Spray Mop Переваги швабри Spray Mop:

Універсальна: можна використовувати для миття вікон

Легко використовувати: просто налийте води в резервуар, з будь-яким миючим засобом

Не вимагає вичавлювання: не доведеться щоразу бруднити руки при вичавленні ганчірки

Зручно: можна використовувати однією рукою

Економія води: 1 л. води для убоки площі 100м2

Маневрена: швабра легко повертається на 360 градусів

Делікатне прибирання: безпечне для будь-яких типів поверхонь

 

Для яких поверхонь підходить:

Ламінат

Дерев'яна підлога

Паркет

Керамічні покриття

Лінолеум

 

Матеріал: пластик, мікрофібра

Швабра мікрофібра з розпилювачем для миття підлоги Healthy Spray Mop

Артикул 30040/55
В наявності
186 грн
215 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Адресна доставка з використанням кур'єрської служби "Нова Пошта" є доступною по всій території України.
Вартість кур'єрської доставки становить 110 грн.
Також є можливість доставки до відділення "Нова Пошта".
Замовлення обробляється протягом 1-2 днів, і якщо воно оформлено до 16:00, то його оброблять в той же день.
Вартість доставки до відділення складає 80 грн.

Час доставки 2-4 дні.

Покупець має право здійснити ретельний огляд вироби в момент його доставки.

Після відправки надсилаємо номер накладної, відстежити зможете на сайті або у додатку «Нової пошти»

Замовлення можна сплатити:

при отриманні післяплатою

банківською картою в privat24, LiqPay.

через касу чи термінал самообслуговування Приватбанк


Замовлення на суму менше 100 грн надсилаються лише після повної оплати на картку.

Замовлення на суму понад 1100 грн надсилаються після сплати авансового платежу (10% від суми замовлення)

1. Обмін та повернення товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12) покупець може заявити про обмін товару належної якості на аналогічний (іншого розміру, забарвлення, форми) протягом 14 днів (без урахування дня покупки) або повернути його, отримавши повну вартість. Обов'язкові умови для обміну/повернення:
• продукт не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості,
• у наявності всі пломби, ярлики, фірмова упаковка та ін.,
• є розрахунковий документ, чек.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
• протягом 14 днів придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості,
• обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібної моделі у продаж, якщо це можливо здійснити протягом 2 місяців,
• протягом 7 днів отримати назад гроші у розмірі вартості на момент покупки.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню
Відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України, не підлягають поверненню та обміну товари з наступних категорій:
- предмети сангігієни;
- Корсетні товари;
- Косметичні вироби;
- пухово-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;
- апарати для гоління;
- гребінці, гребінці та щітки масажні;
- Рукавички;
- нижню білизну;
- Товари в аерозольній упаковці;
- Товари для немовлят;
- Інструменти для манікюру, педикюру;

Залишаючи за собою право відмови, магазин може піти назустріч клієнту та обговорити в індивідуальному порядку повернення та обмін деяких категорій із цього переліку.
2. Обмін та повернення товару неналежної якості
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача» у разі виявлення протягом 14 днів (або протягом гарантійного строку) недоліків споживач має право вимагати:
• пропорційне зменшення ціни,
• безоплатного усунення недоліків,
• відшкодування витрат на усунення дефекту,
• заміни на такий же товар або на аналогічний з наявних у продавця в наявності,
• повернення товару та компенсації сплаченої за нього суми.
.
Строки обміну/компенсації товару неналежної якості
Вимоги про безоплатне усунення недоліків або заміну неякісного товару повинні бути задоволені протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за домовленістю сторін.
За наявності асортименту заміна неякісного товару провадиться негайно, а за необхідності перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару вимога про його заміну має бути задоволена у двомісячний строк з моменту подання заяви.
3. Порядок повернення товару
3.1 Клієнт зв'язується з інтернет-магазином за вказаними номерами телефонів або на електронну пошту із заявою про бажання здійснити обмін/повернення товару.
3.2 У найкоротші терміни представник компанії зв'язується з покупцем для уточнення всіх деталей та підтвердження згоди обох сторін на обмін/повернення.
3.3 Здійснюється доставка товару, що повертається в магазин: за належної якості продукції – за рахунок покупця, неякісного асортименту – за рахунок компанії.
3.4 Після надходження товару назад до магазину та підтвердження його стану здійснюється повернення коштів або заміна на іншу модель (за бажанням клієнта), на умовах, обумовлених у правилах, відповідно: для продукції належної або неналежної якості.
4. Терміни та умови повернення коштів
Гроші за повернутий товар виплачуються споживачеві пізніше семи днів із дня подання заяви про розірвання договору купівлі-продажу. За домовленістю з клієнтом можливий готівковий та безготівковий розрахунок, проте за магазином залишається право повернути кошти тим самим способом, яким було здійснено оплату при покупці.

Вгору