Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик
Опис

Наручний годинник дитячий Smart Watch F3

 

Корпус і ремінець годинника виконані з високоякісного антиалергенного пластику (силікону), який підійде кожній дитині. Ремінець декорований перфорацією, що дуже зручно у використанні.

Годинник дуже простий і доступний для швидкого освоєння дітьми з раннього віку.

Просте налаштування: для початку роботи необхідно вставити СІМ-карту відповідного вам оператора в роз'єм. Після, зі смартфона батьків (необхідна операційна система Android 4.3+, ios 8.0+) скануємо баркод в інструкції та встановлюємо необхідну програму, через програму скануємо реєстраційний унікальний баркод із задньої кришки годинника.

Після прив'язки годинника до смартфона (одночасно можна прив'язати до двох смартфонів, наприклад Мама та Папа), ви можете відстежувати місцезнаходження вашої дитини, яка носить годинник на руці, завдяки стійкому сигналу GPS.

У разі виникнення проблемної ситуації дитина сама може сповістити батьків, натиснувши кнопку тривоги на годиннику. У будь-який момент ви можете скористатися функцією "аудіомоніторинг", тобто приховано зателефонувати, і почути, що відбувається навколо дитини. При такому дзвінку не буде сповіщення на годиннику про вхідний дзвінок.

Годинник має безліч функцій і опцій, наприклад такі як: виклик на задані номери, годинник, крокометр, GPS-трекер, Sos виклик, віддалене стеження, встановлення Geo-зон "електронний паркан", моніторинг пересування через додатки Android або ios, віддалене приховане прослуховування звуку "аудіомоніторинг", моніторинг сну, історія викликів, Sms, будильник, функція пошуку годинника, LED-ліхтарик.


Особливості:

Шагомер

Захист від води та пилу

Вбудований мікрофон

Дитячий наручний годинник Smart F3 Годинник - телефон з GPS трекером та кнопкою SOS

Артикул 53057/1
Немає в наявності
474 грн
650 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Повідомити, коли з'явиться
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Адресна доставка з використанням кур'єрської служби "Нова Пошта" є доступною по всій території України.
Вартість кур'єрської доставки становить 110 грн.
Також є можливість доставки до відділення "Нова Пошта".
Замовлення обробляється протягом 1-2 днів, і якщо воно оформлено до 16:00, то його оброблять в той же день.
Вартість доставки до відділення складає 80 грн.

Час доставки 2-4 дні.

Покупець має право здійснити ретельний огляд вироби в момент його доставки.

Після відправки надсилаємо номер накладної, відстежити зможете на сайті або у додатку «Нової пошти»

Замовлення можна сплатити:

при отриманні післяплатою

банківською картою в privat24, LiqPay.

через касу чи термінал самообслуговування Приватбанк


Замовлення на суму менше 100 грн надсилаються лише після повної оплати на картку.

Замовлення на суму понад 1100 грн надсилаються після сплати авансового платежу (10% від суми замовлення)

1. Обмін та повернення товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12) покупець може заявити про обмін товару належної якості на аналогічний (іншого розміру, забарвлення, форми) протягом 14 днів (без урахування дня покупки) або повернути його, отримавши повну вартість. Обов'язкові умови для обміну/повернення:
• продукт не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості,
• у наявності всі пломби, ярлики, фірмова упаковка та ін.,
• є розрахунковий документ, чек.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
• протягом 14 днів придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості,
• обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібної моделі у продаж, якщо це можливо здійснити протягом 2 місяців,
• протягом 7 днів отримати назад гроші у розмірі вартості на момент покупки.

Товари, що не підлягають обміну та поверненню
Відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України, не підлягають поверненню та обміну товари з наступних категорій:
- предмети сангігієни;
- Корсетні товари;
- Косметичні вироби;
- пухово-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;
- апарати для гоління;
- гребінці, гребінці та щітки масажні;
- Рукавички;
- нижню білизну;
- Товари в аерозольній упаковці;
- Товари для немовлят;
- Інструменти для манікюру, педикюру;

Залишаючи за собою право відмови, магазин може піти назустріч клієнту та обговорити в індивідуальному порядку повернення та обмін деяких категорій із цього переліку.
2. Обмін та повернення товару неналежної якості
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача» у разі виявлення протягом 14 днів (або протягом гарантійного строку) недоліків споживач має право вимагати:
• пропорційне зменшення ціни,
• безоплатного усунення недоліків,
• відшкодування витрат на усунення дефекту,
• заміни на такий же товар або на аналогічний з наявних у продавця в наявності,
• повернення товару та компенсації сплаченої за нього суми.
.
Строки обміну/компенсації товару неналежної якості
Вимоги про безоплатне усунення недоліків або заміну неякісного товару повинні бути задоволені протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за домовленістю сторін.
За наявності асортименту заміна неякісного товару провадиться негайно, а за необхідності перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару вимога про його заміну має бути задоволена у двомісячний строк з моменту подання заяви.
3. Порядок повернення товару
3.1 Клієнт зв'язується з інтернет-магазином за вказаними номерами телефонів або на електронну пошту із заявою про бажання здійснити обмін/повернення товару.
3.2 У найкоротші терміни представник компанії зв'язується з покупцем для уточнення всіх деталей та підтвердження згоди обох сторін на обмін/повернення.
3.3 Здійснюється доставка товару, що повертається в магазин: за належної якості продукції – за рахунок покупця, неякісного асортименту – за рахунок компанії.
3.4 Після надходження товару назад до магазину та підтвердження його стану здійснюється повернення коштів або заміна на іншу модель (за бажанням клієнта), на умовах, обумовлених у правилах, відповідно: для продукції належної або неналежної якості.
4. Терміни та умови повернення коштів
Гроші за повернутий товар виплачуються споживачеві пізніше семи днів із дня подання заяви про розірвання договору купівлі-продажу. За домовленістю з клієнтом можливий готівковий та безготівковий розрахунок, проте за магазином залишається право повернути кошти тим самим способом, яким було здійснено оплату при покупці.

Вгору