1. Обмін та повернення товару належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12) покупець може заявити про обмін товару належної якості на аналогічний (іншого розміру, забарвлення, форми) протягом 14 днів (без урахування дня покупки) або повернути його, отримавши повну вартість. Обов'язкові умови для обміну/повернення:
• продукт не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості,
• у наявності всі пломби, ярлики, фірмова упаковка та ін.,
• є розрахунковий документ, чек.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
• протягом 14 днів придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості,
• обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібної моделі у продаж, якщо це можливо здійснити протягом 2 місяців,
• протягом 7 днів отримати назад гроші у розмірі вартості на момент покупки.
Товари, що не підлягають обміну та поверненню
Відповідно до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України, не підлягають поверненню та обміну товари з наступних категорій:
- предмети сангігієни;
- Корсетні товари;
- Косметичні вироби;
- пухово-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;
- апарати для гоління;
- гребінці, гребінці та щітки масажні;
- Рукавички;
- нижню білизну;
- Товари в аерозольній упаковці;
- Товари для немовлят;
- Інструменти для манікюру, педикюру;
Залишаючи за собою право відмови, магазин може піти назустріч клієнту та обговорити в індивідуальному порядку повернення та обмін деяких категорій із цього переліку.
2. Обмін та повернення товару неналежної якості
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживача» у разі виявлення протягом 14 днів (або протягом гарантійного строку) недоліків споживач має право вимагати:
• пропорційне зменшення ціни,
• безоплатного усунення недоліків,
• відшкодування витрат на усунення дефекту,
• заміни на такий же товар або на аналогічний з наявних у продавця в наявності,
• повернення товару та компенсації сплаченої за нього суми.
.
Строки обміну/компенсації товару неналежної якості
Вимоги про безоплатне усунення недоліків або заміну неякісного товару повинні бути задоволені протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за домовленістю сторін.
За наявності асортименту заміна неякісного товару провадиться негайно, а за необхідності перевірки якості – протягом 14 днів або за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару вимога про його заміну має бути задоволена у двомісячний строк з моменту подання заяви.
3. Порядок повернення товару
3.1 Клієнт зв'язується з інтернет-магазином за вказаними номерами телефонів або на електронну пошту із заявою про бажання здійснити обмін/повернення товару.
3.2 У найкоротші терміни представник компанії зв'язується з покупцем для уточнення всіх деталей та підтвердження згоди обох сторін на обмін/повернення.
3.3 Здійснюється доставка товару, що повертається в магазин: за належної якості продукції – за рахунок покупця, неякісного асортименту – за рахунок компанії.
3.4 Після надходження товару назад до магазину та підтвердження його стану здійснюється повернення коштів або заміна на іншу модель (за бажанням клієнта), на умовах, обумовлених у правилах, відповідно: для продукції належної або неналежної якості.
4. Терміни та умови повернення коштів
Гроші за повернутий товар виплачуються споживачеві пізніше семи днів із дня подання заяви про розірвання договору купівлі-продажу. За домовленістю з клієнтом можливий готівковий та безготівковий розрахунок, проте за магазином залишається право повернути кошти тим самим способом, яким було здійснено оплату при покупці.